Fredag(A)

På morgonen skulle jag igentligen duscha innan jag gick ner och klädde mig.
Men det blev det ingetnting av.Jag hade nämnligen ställt klockan på 07.00
men glömmt att he på den(A)Så jag vaknade kl.07.50(!) Jag blev skynda
att stressa as mkt typ ^^.Första lektionen på skolan var bild sen så var
det rast. Sen engelska och matte(DRYGT) sen så var det lunch som
tur var.Sen läsning sen en timmes slöjd.Då jag kom hem så ville
jag ha nånting gott men sen då jag kollade i skafferiet fanns
det bara såser och annat konstigt.Mat igentligen ville jag
ha pankakor men det blev varma mackor istället  hah.
Sen så satte jag mig vid datorn och lyssnade på ett
filmklipp(Dubbning) sen så skulle mamma sitta vid
datorn "Jäsp".Sen så fläskade jag med glass &
chips.Sen satte jag mig vid datorn och gjorde
typ ingenting. DS


Men imorgon så är det lördag då får man sova ut och duscha (!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback