Tisdag

Jag vet att jag inte har skrivit någonting på tre dagar men nu så skriver jag iaf.
Idag så var det skola och den var ganska så tråkig (Usch!) Men nu är den över
Ikväll så ska jag vara med Hanna W sen så ska jag se på Top Model 11 ..........
Men jag vill ändå inte sluta innebandyn ;( så hur ska jag göra nurå? Jag vill ju
fortsätta men det är så jobbigt(!) Jag har hört att några killar på skolan säger
dumma ord mot mej som tillexempel: Ful Ensam Tönt Pest asså och allt det
där säger dom bakom min rygg nu känner jag mej väldigt ensam ;(
//Lisa
Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du ska inte vara ensam, jag finns här, :



Och dom där " killarna " är bara dumihövet. dom kan inte tänka. finns här Lisa, :

2009-01-13 @ 20:58:19
URL: http://kerstiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback