Sweden i my heart (L)

Hej nu har jag kommit hem från Norge där jag har  varit och shoppat jag shoppade en tröja från Cubus den är grå-vit randig och jätte bekväm! Kan int lägga in bilder nu kanske då jag kommer hem :) Men bara kanske + jag har glömt att skriva att jag har slingat håret blondare :D Det blev nästan ingen skillnad :( Men det är ändå lite blondare, Jaha på Söndag är det fest i en sjöbod hah låter inte så lockande men det kommer äkert att vara kul (det är min mamma som fyller år ;d) I förra inlägget så skrev jag om renar att jag inte gillar dom ett till djur som jag inte heller gillar är...... MYGGOR den som gillar myggor är konstig.. Men det är vad jag tycker. Imorgon blir det SOL enlig mig iallafall. Aja pusshejs<3
//Lisa
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fin blogg såg dig i Norge idag tror jag om du hade tights shorts randig tröja så var det nog dig jag såg.

2009-07-23 @ 19:53:34
Postat av: Anonym

haha SOL snarare regn aja bra blogg iallafall

2009-07-24 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback