You cant be serriös

Hej idag så har jag varit med Kerstin och vi har gjort nada tep men det är bara så att jag är inte kul att vara med ( enligt jag xD ) Men btw jag tänkte göra ett video inlägg men kameran fick slut på batterier :( kanske det blir ett senare vi får se :D Imorgon så ska jag eller min familj  ut med båten till höga kusten och det ska bli skit kul! Vi ska b.l.a till Ulvön och Trysunda m.fl hihi sen direkt efter höga kusten så blire fjällen booring finns nada att göra ju.. Idag så fick jag två linnen av min mamma<3 lägger in bilder (från idag hela dan alltså) dom är från gina tricot (linnerna) aja nu skriver jag inte någe mera idag hare bra!

Shiet datan laggar och vill bara lägga upp denna bild tep :S så jag ska försöka lägga upp bilder men kom ihåg att det blir paus från min blogg eftersom att jag är borta :D :( Håll ut! kanske bara kanske mobilbloggar!
//Lisa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback