Bath Time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej som sagt så har det varigt dåålig uppdatering men jag har varit ute med båten och haft skit kul!!! Asså det var så himmla kul att jag dör (Liite väl osserriös :)) Men iaf kul :D Mitt i natten så grillade vi korv och skrattade åt cyklen på köpet x] hahah lägger ut bilder sen efter inlägget iaf hihii Igår så var jag med Ida och Hanna och vi typ bara gjorde oss feta eller jag iaf jag drack fanta och dom mjölk x]. Haha vi såg på Hairspray men vi såg inte hela :( Men ändå den har man ju redan sett så att man kan replikerna. Nu är det en jävligt bra låt på tvn så jag ska lyssna nu! Det var eninem med typ Rockstar den är bra och videon rolig. Idag så har jag/är med Ida Hanna och Kerstin vi har proppat i oss ett big pack med glass det  var skitgott!!! Sen så  ska jag kanske tälta och imorgon ska jag till stan och köpa : Vita shutter shades , Shorts , Munkjacka (Färgglad) , Jeans och mkt mkt mera eller det beror på hur mycket pengar jag får av mammi och pappi :] nu ska jag sluta skriva så hare bra!
Bilderna:





Bild1: Tilde blåser såpbubblor
Bild2: Jag blåser såpbubblor
Bild3: Jag Tove och Emma :)
Bild4: Jag och Tove :)
Bild5: Tove Jessica Emma och cykeln på köpet :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback