Do you want a cupcake♥♥

Hej! Nu är jag utvilad igår så kom jag hem från Solpsjön och det har inte precis varit de bästa vädret men det har varit kul! Vi har badat badtunna lekt lekar :) Och lite annat flörtat har jag ju också haft tid med ;] Hhaha men jag gjorde ett misstag igår kväll jag drack energi dryck så jg sommnade typ kl 2!! Hihi vet att man inte ska dricka det men det kan faktisgt vara gott med en Franks ibland :] Jag blev förvånad då jag vaknade imorse det snöade :O:O Nu är LillaLisa sur! Jag som trodde att det var sommar nu men man får väl hoppas :] Snart är det sommarlov jag taggar as mkt! Jag ska ha en klänning som är från Ruf m fl Den är sommrig som sommar! Snart så måste jag gå coh sminka mkin mamma som ska på 40 års fest ♥ Hoppas att hon har kul! Senare ska jag vara med Hannis bannis <3 Men nu ska jag sluta skriva jag bloggar väl senare!

Puss&Kram
//Lisa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback