Raindrops are falling my heart are calling

Hej gu så tråkigt väder idag eller vad tycker ni? Jag tyckwer att det är skit tråkigt, idag så har jag varit med Ida och Hanna och vi har typ inte gjort så mycket typ "lekt" döda ;) Nu ska jag vara med Ida och Sandra och vi ska typ se på film :D skräckis typ :) eller vet inte :) Nu har jag iallafall fått en ny header av Kerstin :) hon är bäst! på headers coh sånt! Nu har jag plattat håret och målat mej som en Kisse Misse kan lägga in en bild på mej :)  då jag stèèker :) Nu skriver jag inte mer för nu är Ida här så Puss!
Mjau :]
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara en wb inget äkta. du är en wb bitch och wb fjortis.

2009-06-15 @ 21:11:37
Postat av: Anonym

Du är bara en wb inget äkta. du är en wb bitch och wb fjortis.

2009-06-15 @ 21:12:02
Postat av: lilla jag XD

hon e faan inte en wb av nåt det e du som e wb cooling

daah

2009-06-17 @ 12:22:14
URL: http://lillapappa.blogg.se/
Postat av: -----------------------------------------------------------------------

jag håller med anonym LISA ÄR BARA EN WB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-18 @ 09:15:18
Postat av: tasmus

haha mjuo kisse :]

2009-07-19 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback