The crazy computer

Hej igen! Jag hatar våran dator den är iiinte bra eller jo bram ed ibland laggar den upp sig så att jag inte kan blogga :S Nu kanske ni förstår vrf jag inte bloggar så ofta nu tänte jag att jag skulle svara på Frågorna från "frågestunden" :)


The answers and the questions
                                                                                                                         
Från: Emma

Vem är din bästa vän?

Jag har två bästisar och dom är Hanna och Ida dom är mina
bbys<3
                                                                                                                       

Från: Alexandra

Vad är du mest nöjd över på din kropp?

Hmm det jag är mest nöjd över måste nog vara mina ben (AAAA) ^^,
                                                                                                                           

Från: Alicia

Är du äkta blondin eller fejk?

Jag är äkta blondin! :D
                                                                                                                          

Från: Maria

Hur gammal är du?

Jag är 12 år fyller 13 år den 15 December :)
                                                                                                                           


Från: Amanda Säfström

Är Ida din bästis?

Ida och Hanna är mina bästisar
                                                                                                                          


Från:Helena

Ska du till lägret i Norge?

Nej det ska jag inte :)
                                                                                                                           

Från: Amenbebe

Cool blogg vem gör din header? :D

Kerstin Nilsson ( www.kerstinnilsson.blogg.se ) gör min header
och designen hon är skit bra!
                                                                                                                                

Från: Melissa

Vart bor du?

Jag bor på Kempegatan 4 i Hörnefors (Corner Creek)
                                                                                                                                  

Från: Aron

Har du haft sex ?
ne skulle inte tro det :)

Nej jag har inte haft sex och jag kommer inte ha det med dej
sorry ;]
                                                                                                                                     

Från: tjao,

Vad gör du på fritiden?

På fritiden är jag oftast med kompisar eller åker båt :D!
                                                                                                                                       

Från: emma

Ska inte ni sjösätta snart?<3

Jo det hoppas jag verkligen ^^
                                                                                                                                       

Från: Du vet INTE vem det är !

Får jag krama dej?

Jaaaa Hanna det får du pusss :*
                                                                                                                                       

Från: 

hur mycket väger du?
är du nöjd med ditt utseende?
vad vill du ändra på dej själv?
tycker du att ddu är snyggast?

Jag väger 36 kg
Jag det kan man väl säga att jag är för jag är inte missnöjd precis
Min röst Hatar den :S
Nej det tycker jag inte.
                                                                                                                                         

Från: Anonym

Har du haft sex?
Skulle inte tro det :)

Nej det har jag inte och jag tänker inte ha det med dej heller.
                                                                                                                                           

Från: Aron

Vem är du kär i?
Martin Kellgren :)
geeeeeeeeek

Det tänker jag inte säga till dej ;] Och jag är inte kär i  Martin USCH!
                                                                                                                                           

Så nu var frågestunds svaren slut! 
Nu ska jag ringa Hanna och vara med henne Puss älsklingar ska lägga in bilderna sen Lördags






Så puss hare bra nu!
//Lisa<3





 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback