The Hangover

Hej idag så har det varit soligt som på solen eller okej kanske inte så soligt men ändå lite soligt! Igår så såg jag och Ida på bio och vi såg "Baksmällan" eller The Hangover den var skit bra!!!!!! Den var rolig och fräck hahha avslöjade lite kropps delar men vem har sagt att det är ett minus x] Det kommer att bli dålig uppdatering för att idag så ska vi kanske ut med båten och kommer hem på Söndag typ eller tidigare om det blir dåligt väder men det ska det inte bli det har jag bestämmt!!!! Så jag ska packa ner badkläder så jag kan bada! vad ska ni göra på midsommar då? Själv så ska jag äta buffé Mmums<3 Eller iallafall hoppas på det Jag kanske kommer träffa en kompis som heter Alexandra hon är lika söt som en sötis<3 Annars så har jag ju lilla Emma :PFör varje dag som går så börjar gilla mitt hår mer och mer men nu så ska jag sluta skriva ni får ha det jätte bra <3
Kommentarer
Postat av: najjs

najjs

2009-06-21 @ 14:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback