I wanna be like the sunshine

Åhh tack Kerstin nu gillar jag också den dära låten :]
Gillar dej fett mkt ändå för den är verkligen bra asså!!
Hmm vad jag har gjort idag är inte så intresant :) Eller
för mej (A) Jag har sjungit i kyrkan eller jag HannaW
HannaE Isabell N och IdaB det var fett pinigt jag sjöng
solo och jag skakade typ ba fett mkt!! Bsdv så sjunger
jag inte bra men det gör alla andr ;(;( Är gaanska så avis
men asså jag vill ju bli sångerska men det kommer nog
inte gå så bra.... Men om jag inte vill senare går jag nog
Media eller Frisör eller ngt annat kuligt ;] Idag så har jag
bara suttit vid datorn(eller direkt efter kyrkan) och bara tråkat
nu ska jag sluta skriva för jag ska på gymnastik så nu ska jag
byta om :*
Puss&Kram
//Lisa
Kommentarer
Postat av: Tovebove

Du sjunger visst bra men inte bättre än jag Hahha

2009-05-10 @ 17:19:03
Postat av: Tess

Joho det gör du ju visst :O

2009-05-10 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback