Pöss!


Grymmt bra låt asså ;] <3
Vad har man gjort idag då? hmm jo först av allt så tänkte jag inte fara till skolan för att jag hade så ont i huvudet :) men jag tog en avledon sen trampade jag iväg på cykeln till skolan.Sen så for jag hem efter en grymmt tråkig dag :S jag tror att jag ska fara och bada idag det är grymmt kul att kunna ligga och bara flyta elelr bara dyka ner i det varma vattnet ;] Ni kanske inte tycker samma sak som jag men ni är ju inte jag (A) Sen ska jag typ bah fara hem och mysa med chips eller njaa kanske inte det men typ ngt annat som typ är gott ;P Nu ska jag sluta skriva tror jag ni ska bara få se sakerna jag köppte i stan i går ;]
Puss&Kram
//Lisa
Bikinin jag köppte :]
Ungefär såna här jeans leggings från Rut m. fl Hittade ingen bra bild eftersom min kamera är sönder ;[
Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så mkt :) hehe det är faktisk ingenting som jag kan svara på :)



ha en bra dag :D!

2009-05-13 @ 11:54:59
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Foki

ooj glömde ge dig recept på cupcakes frosting! :)



Cream cheese frosting! ♥



100 g Philadelphiaost

60 g mjukt smör

300 g (1pkt) florsocker

0.5 st citron, saften

Gör så här



1. Vispa smör, florsocker, vaniljsocker och citronsaft krämigt.

2. Vispa i Philadelphiaosten.

3. Färga glasyren i olika färger med karamellfärg eller behåll den vit.

4. Bred den på cupcakesen och garnera med strössel eller blommor.

2009-05-13 @ 11:56:23
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Den där bikinin ville jag också ha men den var för liten :(

2009-05-15 @ 12:41:02
URL: http://maddebuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback