Rainbow over the city

Det var ganska så längesen jag skrev och nu så ska jag skriva :) + Tack för alla fina (vissa) komentarer det blev inte så många men det blev ju några ;) Idag så har jag sovit i tält med Ida Hanna (www.walliinen.blogg.se) och Kerstin (kerstinnilsson.blogg.se) Det var ganska så kallt men iaf kul :) Klockan 13.30 ska jag hämta min lillasyster Tilde sen så ska vi köpa mjukglass Mumms, det är gottigott sen ikväll kanske jag ska vara med Kerstin (om hon får) Jag har köpt nya skor det är ett par svarta gladiatorskor :) Jätte sköna ;] Ska lägga in en bild :) Nu har jag ett liitet problem! Jag har börjat spela min lilla systers spel "Josefin i sagolandet" Åh jag dör ju av förundmjukelse (Vet ej hur det stavas) Nu ska jag inte skriva mer  eller jojo klockan 15.00 ska jag till stan och köpa klänning :] Hare bra :*

Jag och mina skor och mitt PROBLEM :]

Puss&Kram
//Lisa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback