booring man får ha assåe

Gör detta eller få otur i ditt kärleksliv i 5 år framåt, vågar du chansa?


Jag gillar hår som är..

[x] Brunt

[x] Blont

[ ] Rött

[/] Svart

[ ] Färgat i en galen färg



Jag faller för ögon som är..

[x] Blå

[x] Gröna

[x] Bruna

[ ] Bakom glasögon

[ ] Drogade

[ ] I linser som är onaturliga

[ ] Stora

[x] Normalstora

[ ] Små

[x] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är..

[/] Långa

[/] Lika långa som mig

[x] Lite längre än mig

[ ] Kortare än mig

[x] Utåtriktade

[ ] Blyga

[x] Vältränade

[ ] Smala - inte den största betydelsen

[ ] Väldigt flörtiga mot alla

[ ] Playiga

[ ] Beroende av sin dator

[x] Fotbollsspelare

[x] Ishockeyspelare

[ ] Orienterare

[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd

[ ] STÄNDIGT är på gymmet

[ ] Nazister


Det är snyggt när killar..

[ ] Har tatueringar över hela kroppen

[x] En liten tatuering

[ ] Piercing i ögonbrynet

[ ] Använder speedos

[NEJ!!] Snaggar sig

[ ] Har längre hår än mig

[ ] Inte rakar sitt ansikte

[x] Rakar kroppen, så som bröst, mage 

[ ] Använder kajal

[/] Har keps på sig-

[/] Har märkeskläder

[ ] Är modenörd

[x] har häng


Detta säger allt om en kille..

[ ] Hans kläder

[ ] Hans moppe

[x] Hans leende

[/] Hur ofta han e med kompisar


Det är gulligt när killar..

[/] Ringer ofta

[x] Smsar non stop

[x] Är svartsjuka

[x] Ger mig små presenter

[ ] Köper mina underkläder.

[ ] Lyssnar på Britney Spears

[ ] Gråter till filmer

[/] Pratar om giftemål och barn.

[ ] Totalt skiter i sina betyg

[x] Kan sjunga riktigt bra

[/] Skriver egna låtar

[ ] Är lite pluggis

[ ] Är mycket pluggis

[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka

[x] Slåss för mig 


Detta står jag INTE ut med..

[/] Kaxiga killar.

[/] Blyga killar

[x] Killar som slår ner folk

[?] Nazister

[/] Överbeskyddade killar

[ ] Sportnördar/tv

[ ] Killar som har nära tjejkompisar

[/] Homofober...

[ ] Killar som kör moppe

[ ] Killar som är i stallet

[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig

[x] Killar som trakasserar folk

[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn

[x] Killar som super sig packade varje helg

Håller ni med mig?

Kommentarer
Postat av: rasmus

jag kan ju sjunga jävligt bra! HOST

2009-11-13 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback