varför måste du ge upp dina vänner? du säger att du inte minns ngt men hur kan du då minnas allt dåligt + att det verkar som du bara tänker på just allt dåligt vi har varit med om ? Tänk på allt bra så seru hur det är!? Vi har alltid varit tighta eller? Då jag tänker på det vi "bråkar" om så skrattar jag nästan men sedan allt som du skriver på sms så gråter jag och du säger att jag inte förstår men jag kan ju inte förstå om du inte berättar! om du läser det här så tänk jävligt noga om du vill vara min vän fats det tror jag faktiskt  inte att du vill eftersom du håller på så här!! Mitt liv har varit som en bergochdalbana, Upp och ner eller inte mitt liv utan våran vänskap. Så varför håller du på som du gör snälla berätta för mig för du är en härlig person man kan inte ha tråkigt med dig du är en ängel utan vingar du ger mig allt jag behöver, Jag kan räkna upp minnen i mer än ett år men ingen skulle väl lyssna på mig för att jag är ett äckel? Varför ska man få ta all skit all the time!?


Ord som bränner
ord som sårar,
Klart som fan att
det kommer tårar

Du vet vem du är och jag vill att du ska förstå hur mke jag älskar dig som kompis honey!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback