hahha humor jag har ,,,

- lisaöjenstam' säger:

jadu ,, jag vill ha kola :]

Social med lillajag? säger:

hahaha, okej , jag gör ju lixom Tjinuski kola ;d

- lisaöjenstam' säger:

huh?? haha

Social med lillajag? säger:

hhhaa kola asså ;d

- lisaöjenstam' säger:

haha jag vill ha snabb kola :)

Social med lillajag? säger:

vad e det ?;s

- lisaöjenstam' säger:

asså dom kan springa fort :)

Social med lillajag? säger:

asså jag blir inte ens förvånad x]D

*

- lisaöjenstam' säger:

vad?

Social med lillajag? säger:

blondin x] Mowhahhhha :]

- lisaöjenstam' säger:

men :]

Kommentarer
Postat av: hahahhahaha

hahahahahahahhahaha

2009-11-02 @ 18:46:01
URL: http://haha.blogg.se/
Postat av: Men

asså det sitter ju inte i hårfärgen?

2009-11-02 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback