PATETHIC

hahaha du är ju patetisk Kajsa , jag skrev på hennes blogg ba att jag var foki låtsades (stavning?) och sen la hon upp det på sin blogg och skrev : Nu har jag fått en komentar av foki det var inte jag som skrev jag lovar :O ,, hahahahahaah sen nu skrev hon ba att hon låtsades vara Kissie och sen så här;


lilla ja XD
om Hallåe där:
haaaaaaahahahahahha SKÄÄÄMTADE DU E JUUUUU TYP LÄTT LURAD hur käns det nu daaaaa tttttäänk efter hoppas det käns somk för mej XDXDXD
IP: 80.244.80.182



AHHAHAHAHAHAHA ;)
Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 23:20:47
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback