WB?

The real biatch ;* om Grattis alla vinnare!:
Snälla du, sluta vara så jävla WB!.
det var www.mturborn.blogg.se/ som kom på I'm the bitch you love to hate.. Kan du sluta vara så WB allihopa?, du tror att du är fjortis elrhur?!?!,
bara satt du vet är du bara ett STORT JÄVLA WB!..
Jag stör mig på dej, var bara dejsjälv ditt äckel!..
och du tror att du är en bitch vaa?!?!.
men sanningen är I'M THE REAL BIATCH!!.
så det är bara ett litet råd lilla gumman, VAR DEJSJÄLV!..


Du Ida Wallberg du säger att det är jag som är WB men själv så har du gjort om det så det är : I know that you love me biatches ;* haha och nej jag tror inte att jag är fjortis men du verkar tro att du är miss Perfect coh vilka mer är jag wb då? Jag är mig själv ? Vet du hur många det är som har just I'm the bitch you just love to hate ? utan att veta vem Matilda är ,haha synd om dig då du flyttar :$
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback